Hrají:
Miroslav Donutil (Cyril)
Vanda Hybnerová (Anet) Miroslav Vladyka (Bruno) Táňa Pauhofová (Tali)
Jan Budař (René)
Filip Čapka (Shimi)

Recenze ČSFD
Román pro muže vypráví příběh tří sourozenců - Cyrila, Bruna a Anety. Pevné pouto, které se mezi nimi utvořilo po tragické smrti rodičů, kdy starost o výchovu mladšího bratra a sestry převzal výrazně starší Cyril, prochází zvláštní zkouškou. Sourozenci odjíždějí na tradiční výlet do hor v zádech se stínem neodvratně se blížící Brunovy smrti. Výlet, který má být jakousi cestou posledních splněných přání - včetně tajných erotických fantazií, se však mění v tragikomickou konfrontaci základních hodnot a životních postojů.

Trailer
Moje recenze
Miroslav Vladyka v roli stydlivého trošku přitroublého Bruna, Vanda Hybnerová coby uspěchaná konzervativní novinářka Anet a Miroslav Donutil coby arogantní a přidrzlý Cyril, který se snaží zapomenout, jak kdysi vyrůstal. Opravdu nesourodá sourozenecká trojice, když se k ním navíc přidá Táňa Pauhofová coby krásná, mladá, rozverná, hravá a trošku hloupoučká Tali, není o komické situace (ovšem někdy až moc umělé) nouze. Film je celkem dobře natočený, pěkná muzika, pěkné okrajové scény jako krajina, lyžování, slušné herecké výkony. Co víc si přát. Přeci jen mi tam prostě něco chybí. Takovéto něco, ta jiskra, to co Vás zarazí do sedaček. Film je to pěkný, Miroslav Donutil někdy dobrými někdy horšími hláškami nešetří a dvojice Jan Budař a Filip Čapek coby trošku blbci jsou taky celkem k smíchu, ale prostě mi tam chyběl nějaký pořádný děj, něco pořádného, možná je to tím, že jsem od toho čekala něco víc. Každopádně film doporučuji, obzvlášť pro milovníky Viewegha, i když tenhle film je kromě vtipných scén přeci jen o něco více laděn do emocí a atmosféry než jiné filmy podle Viewegha. A popravdě zamilovala jsem se do té hudby nejen z traileru :)
Hodnocení
/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.