Cestovní deníček Turecko 2011 část 1. Spletitá cesta

14. října 2011 v 23:24 |  Letem světem
Byl to náš první zájezd do Turecka a taky první společný letecký zájezd (po 7 letech jsme si dovolili letět :) Měli jsme odlétat ve 23:45 a na letišti být cca 2 hodiny předem. Přijeli jsme tam už ve 21, pak se tam objevili lidi z cestovky dali nam vouchery na letenky i dovolenou. Začalo to tím, že jsme se měli odbavovat u přepážek 84, 85 no a tam byla jedna přepážka oddělená a druhá přístupná, tak my všichni k té jedné a někteří k té druhé, pak tam nějaký místní začal, že tam být nemůžeme, že tam je páska a kdesi cosi, takže se tam asi půl hodiny dělaly škatulata hejbejte se. Nakonec jsme byli u úplně jiných přepážek, ale v pohodě jsme se odbavili, pak jsme tam tak courali koukali kde co a bylo nám divné, že byli skoro všechny krámy zavřené. Dále to pokračovalo tím, že jsme měli letět z brány B4 a asi hodinu předem hlásili, že poletíme z brány B10, najednou hlásili, že se musíme jít honem honem odbavit už do letadla, tak jsme se odbavili, sedli si tam už do toho vyloženě jen čekání na odchod či odvoz do letadla a čekáme, ono už je 0:00 a pořád nic, zase hlásí, tentokrát že poletíme tak v 0:40, že letadlo, co mělo přiletět má zpoždění, tak zase čekáme, pak nás nahnali do busu a tak si říkáme, že je to fain, že poletíme už, když tu slyším paní z letiště, jak říká, že to bude honem honem, že teď letadlo přistává, takže nás tam honem šoupnou a neví se, zda stihnou i kufry, že asi dorazí až někdy druhý den. To už jsem začínala docela plašit, co budeme dělat bez kufrů, co když se ztratí, nedorazí atd.

Odváželi nás k letadlu a my přímo viděli, jak cestující vystupují z letadla a hned tam strkají nás, naštěstí jsme taky viděli, že nandavají kufry, tak to mě uklidnilo. Sedli jsme si do letadla a těšili se, až tam doletíme, trošku se prospíme a půjdeme k moři. Letušky nám předvedli zkrácené povinné "cvičení" a my všichni zapásaní netrpělivě očekávali odlet. Marně. Z reproduktoru se tentokrát ozvalo: Bohužel jsme nestihli odletět včas, teď v 1:00 se letiště zavírá a my budeme muset čekat do 5:00 až se otevře. V letadle to zašumělo. Všichni jsme seděli na svých místech a odmítali uvěřit. Čekali jsme, že si zavolají a řeknou: jo můžete odletět, ale nic. S výrazy největšího utrpení jsme se zvedli a jali se vystupovat. Řekli nám, že ve 2:00 se sejdeme u informací, kde nám dají další informace. My se po mluvení s tou paní z letiště zjistili, že jsme to nestihli o tři minuty a že mají dlouho plánovou údržbu ranveje. Nakonec nás ještě vyděsila, že se uvidí, jestli vůbec poletíme v 5:00 nebo až později. No ve dvě nám naštěstí řekli, že poletíme v těch 5:00, dali nám poukázky 240 korun pro jednoho na jídlo. Říkali jsme si to je fain, když tady všude stojí jídlo 160 a navíc je snad všude zavřeno. No nahoře byla jedna restaruace otevřená. Když jsme se tam navalili nestačili zírat, co se to děje. Skoro nic neměli hotové, a tak rychle začali vyndavat z mrazáků, skladů atd jídlo. Nakonec jsme se ve 2:30 ráno cpali řízkem na letišti místo abysme právě nějak dorazili na místo. Navíc stál řízek jen 100 kč a tak jsme si nakoupili různý drobnosti, sušenky, pití na tu dobu, než poletíme atd. No nakonec už to vše proběhlo v pořádku. Kolem 4:00 nás odbavili a čekali jsme chvíli. Nejhorší bylo, když už jsme čekali v buse, všichni napjatí, ať honem honem, ať už jsme v letadle a nejlépe nad zemí, tak se tam pořád trousili lidi "od nás" krokem alá šnek, no my všichni v tom buse nadávali. Mělo to i světlejší stránky diskutovali jsme tam o tom s takovým mladým sympatickým párem a zjistili, že jednou do stejného hotelu. Těšili jsme se, že bude sranda a že aspoň zbytek dovolené bude fain. Jak pro koho... Pro nás ano, ale to až v dalším díle ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 signorina LIly signorina LIly | E-mail | Web | 15. října 2011 v 11:48 | Reagovat

Není na to, když první společná leteck ádovolená začne "dobrodružstvím" na letišti :D Zažila jsem už dost na letišti, různá spoždění, falešná spoždění, historky s kufry, ale tohle asi netrumfnu :D Hlavně, že ten zbytek byl fajn, ráda si přečtu další díl deníčku :D :) Co bylo v pondělí? Pár zkažených testů, pár neohlášených, ve škole větší zima než venku.. celkově fajn den :D
Jinak ano, na tu školu už bych měla začít chystat, snažím se poshánět různou literaturu a našetřit na různé kurzy, abych měla technicky i znalostně slušný základ..
Kdybys nevěděla e-mail, tak ti ho píšu ;) :)

2 Clare Clare | Web | 15. října 2011 v 12:52 | Reagovat

nám udělali to samý, těsně před odletem nám změnily místo nástupu :D start byl pak taky posunutý, ale na ty vaše komplikace to nemá :D :/ tak snad jste si to po těch problémech na začátku o to víc užili :)

3 Babunka Babunka | Web | 15. října 2011 v 13:00 | Reagovat

Ježiši. To by člověk nevěřil...

4 Fleur Fleur | Web | 16. října 2011 v 10:56 | Reagovat

ježiši tak to je jako horror, bych je na tom letišti snad vystřílela, čekat tam takovou dobu. A bez kufrů bych neletěla, ještě, štěstí, že jste je viděli jak je tam dávají. Při mém štěstí by se fakt ztratily :D

5 Kelly Kelly | Web | 16. října 2011 v 13:18 | Reagovat

Rovnou říkám, že mě by z toho trefilo. A byla bych pořádně protivná. Já s letadlem ještě zkušenosti nemám, ale doufám, že to pak nedopadne takhle.
Těším se na pokračování deníčku :)

6 Babunka Babunka | Web | 16. října 2011 v 18:31 | Reagovat

wow, ten design je naprosto nádhernej :) jen by mě zajímal credits, ať vím, kdo ho splácal

7 Fleur Fleur | Web | 16. října 2011 v 20:05 | Reagovat

jé, ten nový design je super :))

8 valleria valleria | Web | 18. října 2011 v 17:58 | Reagovat

Já teda letadlem ještě nikdy neletěla a potom, co tu popisuješ, nevím, jestli to do budoucna nějak budu plánovat xD Já bych z toho byla pěkně otrávená :D ale zas aspoń máte zajímavé vyprávění :D

9 Nikki Nikki | Web | 22. října 2011 v 17:56 | Reagovat

ouhou xD koukám, že létání je někdy pěknej zmatek a "zábava"... ještě že já tohle nikdy nezažila, protože jsme vlastně nikdy nikam letadlem neletěla :D i když to mě trochu štve, chtěla bych zažít, jaký to je ... /: mno, ale čekat tolik hodin na letišti... asi bych se zbláznila, to rozhodně! xD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.